Alfabetisk brand indeks

Betalingsbetingelser
Alle priser er inkludert merverdiavgift. Hos oss kan du velge hvilken betalingsmetode som passer deg best. Med kredittkort (Visa eller Mastercard), postoppkrav eller forskuddsbetaling. Din sikkerhet og trygghet er meget viktig for oss, og med samarbeidspartnere som DIBS blir denne sikkerheten ivaretatt. DIBS er en av Nordens ledende tilrettelegger av betalingsløsninger for nettbutikker. Vi mottar ingen informasjon om ditt betalingskort. Alt ivaretas av DIBS og din bank.


Leveringsbetingelser
Bestillinger før kl. 11 blir normalt sendt samme dag enten fra vårt lager eller fjernlager. Du mottar en leveringsbekreftelse pr. epost, hvis du ikke mottar denne innen kort tid etter bestilling bør du ta kontakt med oss pr. mail (eller telefon i åpningstiden til butikken). Du kan sjekke din status på bestillinger i ditt kundesenter. Vi bruker Posten og DHL. Vi har fast frakt på alle kjøp i nettbutikken.


Priser
Våre priser kan bare endres av omstendigheter vår butikk ikke rår over, f eks vesentlig endrede råvarepriser, valutaendringer eller endring av moms. Vi tar forbehold mot eventuelle trykk- og skrivefeil. Alle priser er oppgitt i Norske kroner (NOK).


Kreditkort
Betaling med kredittkort er trygt og enkelt. Du taster inn kredittkortnummeret ditt, utløpsdatoen og en verifiseringskode (CVV2) og kan deretter vente på leveringen. Vi samarbeider tett med VISA og Mastercard for å sørge for en kjapp prosessering av din kredittkortinformasjon og alt foregår i meget sikre former med vår kryptering og betalingsløsning fra DIBS. Ingen får fysisk se ditt kredittkortnummer gjennom hele betalingsprosessen.


Angrerettloven
Angrerettloven gir deg mulighet til å angre kjøpet inntil 14 dager etter at du har mottatt en leveranse. Angrerettskjema ligger vedlagt leveransen du mottar, og må fylles ut av deg før varen returneres. Angrerettskjema finner du her.

Varen returneres ubrukt, eventuell forsegling må være inntakt. Ved bruk av angreretten må du betale returporto selv i henhold til Postens satser. Du kan lese mer om angrerettloven på skjemaet som følger leveransen.

Ved åpenbar skade på forsendelsen (synlig skade på emballasje) må kunden kontakte Posten for ev. erstatning.
Ved feil på vare etter mottak (skade/mangel på produkt der emballasje er inntakt) må kunden kontakte butikken for ev. retur, bytte eller refusjon.

Mer informasjon: [ Angrerett ], [ Forbrukerkjøpsloven

Vi tar forbehold om feil pris, bilde og produkttekst i hele nettbutikken.